مردان کوچک

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ مهدی و امیرمحمد خوش امدید امیدواریم بتونید از وبلاگمون استفاده کنید نظر یادتون نره
آرشيو
بهمن 1390
آذر 1390
نويسندگان
Amir mohammad&mehdi
کد هاي جاوا

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 16482
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 184
بازدید کل : 16482
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

استفاده از ضربان قلب به عنوان کلید رمز گشایی  <-PostCategory-> 

در به خاطر سپردن رمزهای عبور مشکل دارید؟ شاید بد نباشد از قلب تان به عنوان رمز عبور استفاده کنید. این یک روش جدید است که از ضربان قلب هر شخص به عنوان کلید دسترسی استفاده می کند. برای مثال اطلاعات هارد شما بعد از اینکه با انگشت تان آن را لمس کردید قابل دسترسی باشند. اما این بار به جای اثر انگشت، از ضربان قلب شما استفاده می شود.
 

درست است که قلب ما با ضربانی نامنظم کار می کند و در اوقات متفاوت سرعت اش تغییر می کند. اما جالب اینجاست که محقق ها دریافته اند الگوی ضربان قلب هر کسی منحصر به فرد است و شبیه به هیچ فرد دیگری روی زمین نیست.

آنها توانسته اند با بررسی نوارهایالکتروکاردیوگرام افراد مختلف، یک فرمول ریاضی برای استخراج این الگوی منحصر به فرد به وجود بیاورند که می تواند به عنوان یک کلید برای باز کردن سیستم های رمزنگاری استفاده شود.

بررسی آنها نشان داده که کوچک ترین تغییری در این الگو، سبب می شود که کلید تولیدی تغییر بکند و بنابراین می توان با قابلیت اطمینان زیادی از ضربان قلب هر فرد به عنوان یک روش اهراز هویت و رمزنگاری استفاده کرد.


 

برای اثبات ایده شان آنها سیستمی را ساخته اند که ضربان قلب هر فرد را از کف دست افراد می خواند و کلید را تولید می کند. سپس از طریق این کلید به فرد اجازه می دهند به اطلاعاتی رمزنگاری شده دسترسی پیدا کند.

هدف نهایی آنها توسعه سخت افزارهایی مانند هارد دیسک ها و دیگر گجت ها است که از ضربان قلب افراد به عنوان رمزگشای اطلاعات استفاده می کند.

به نظر شما جالب نیست که قلب ما در دنیا دیجیتال در حال تبدیل شدن به یک کلید واقعی است و ممکن است در آینده هکر ها به دنبال باز کردن کلید قلب مان هم بیوفتند!؟


+ نوشته شده در 25 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 19:45 توسط Amir mohammad&mehdi |
داستان جالب هواشناسی  <-PostCategory-> 

داستان جالب هواشناسی رئیس جوان قبیله سرخ پوستان

بیاین ادامه



ادامه مطلب

+ نوشته شده در 25 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 19:43 توسط Amir mohammad&mehdi |
قدرت عجیب و غریب دختر ۸ ساله مازندرانی !!  <-PostCategory-> 

فاطمه ۸ ساله می تواند یک انسان تا وزن ۸۰ کیلو را روی دوشش سوار کرده و دور اتاق بچرخاند یا اینکه مادر ۱۲۶ کیلویی اش را با استفاده از یک چارپایه روی دوش خود سوار کرده و چند متر راه ببرد.



ادامه مطلب

+ نوشته شده در 25 / 11 / 1390برچسب:,ساعت 19:36 توسط Amir mohammad&mehdi |
رشد سریع پردازشگرهای موبایل و رقابت شرکت های سازنده  <-PostCategory-> 

                                     

پردازشگر ۴ هسته ای سرانجام وارد بازار تبلت ها شد از چندماه دیگر شاهد آنها روی تلفن های هوشمند خواهیم بود. فعلا همه سرگرم توانایی های پردازشگر تگرا 3شرکت انویدیا بر پایه معماری ۴۰ نانومتری اش هستند اما رازهایی در پس پرده وجود دارد که ماجرای پردازشگرهای موبایل را بسیار جذاب تر می کند.

به نظر می رسد که شرکت انویدیا قصد دارد طی سال های آینده سری جدیدی از پردازشگرها را بر پایه معماری ۲۸ نانومتری وارد بازار کند و دو تای آنها احتمالا تا پایان سال ۲۰۱۲ و برای زمان ویندوز 8 به بازار می آیند.

یکی از این چیپ های ۲۸ نانومتری که فعلا با نام Logan شناخته می شود ۱۰ بار سریع تر پردازشگر تگرا 3 فعلی است که در حال حاضر دل های کاربران را تصرف کرده است.

در واقع سال آینده قرار است شاهد تحول های مهمی در مورد پیشرفت سرعت پردازشگرها باشیم و اگر کمی صبر داشته باشید شاهد آنها خواهید بود. چرا که شرکت های سازنده در حال حرکت به سوی یک معماری جدید با پتانسیل های متفاوت هستند.

حتی به نظر میرسد شرکت اینتل مشغول ساخت کارخانه جدیدی است تا بتواند با سرعت بیشتری روی فناوری های جدید اش کار کند. فعلا شرکت های بزرگ سازنده پردازشگر، مشغول صرف میلیاردها دلار هستند تا در این رقابت، محصولات کوچک تر و سریع تری تولید کنند و این طور که از اخبار سرمایه گذاری ها مشخص است، طی دو سال آینده شاهد رشد زیادی در این بخش خواهیم بود.

کافی است که صبر کنید تا انفجار را در بازار پردازشگرهای موبایل ببینید.


+ نوشته شده در 15 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 21:54 توسط Amir mohammad&mehdi |
هشدار IDC: ویندوز 8 یک به روز رسانی بی دلیل برای کاربران کامپیوترهای شخصی  <-PostCategory-> 

یک موسسه تحقیقاتی می گوید که ویندوز جدید مایکروسافت برای بسیاری از کاربران کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها یک محصول بی ربط خواهد بود و این کاربران از ویندوز 7 به ویندوز جدید مهاجرت نخواهند کرد.

آنها هشدار می دهند که مایکروسافت در فروش سیستم عامل جدید اش به مشکلات جدی بر خواهد خورد. به خاطر اینکه این شرکت قصد دارد بهترین های دو دنیای موبایل و کامپیوترهای رومیزی را با هم و در قالب یک سیستم عامل ارایه کند.

این شرکت پیش بینی می کند در سال ۲۰۱۲ از هر ده کاربر ویندوز 7 فقط یک نفر به ویندوز جدید مهاجرت کند. مدیر این شرکت می گوید "مشتری ها از خودشان سوال می کنند ویندوز 8 چه چیز جدیدی برای کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ من خواهد داشت؟ و تنها چیز جدیدی که آنجا خواهند دید فروشگاه اپلیکیشن ویندوز است."

آنها می گویند که مشکل سازگاری نرم افزارها با ویندوز جدید هم دلیل دیگری برای عدم آپگرید به ویندوز جدید خواهد بود. از طرف دیگر ویندوز 8 از پردازشگرهای ARM پشتیبانی می کند و آن را روی تبلت ها هم خواهیم دید اما در اینجا هم مشکل دیگری وجود دارد. با وجود اجرا شدن ویندوز جدید روی تبلت ها، نرم افزارهای فعلی که برای ویندوز نوشته شده اند روی پردازشگرهای ARM کار نخواهند کرد. بنابراین برای اینکه نرم افزارهای فعلی ویندوز روی تبلت های ویندوزی با پردازشگر ARM کار کنند نیاز به بازنویسی آنها وجود دارد. آنها پیش بینی می کنند که تمام این مشکلات سبب می شود ما تا سال ۲۰۱۳ شاهد شروع آپگرید کاربران به ویندوز جدید نباشیم.

البته فراموش نکنید که این پیش بینی در مورد کاربران کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها است و باید از بُعد تبلت ها هم به ویندوز 8 نگاه کنیم. از طرف دیگر مایکروسافت هم از همین الان بازاریابی اش را برای ویندوز جدید شروع کرده و این روزها اخبار جذابی از محصول جدید به گوش می رسد. باید ببینیم که در نهایت پیش بینی این موسسه تحقیقاتی درست از کار در می آید یا مایکروسافت فروش موفقی خواهد داشت.


+ نوشته شده در 15 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 21:44 توسط Amir mohammad&mehdi |
این مطلب فقط جنبه شوخی و خنده داره پس لطفا جو گیر نشید ....  <-PostCategory-> 

چادر سرتون کنین رو بگیرین برین تو خیابون به خانومای بد حجاب تذکر بدین. سکته می کنن

یه آگهی استخدام از طرف یه شرکت معتبر با مدت تماس یک هفته تو روزنامه بدین شمارشم بذارین.

ﺗﻮﯼ ﺗﺎﻛﺴﯽ ﺍﮔﻪ ﻛﻨﺎﺭﺕ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﯿﻦ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺸﯿﻦ ، ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯿﻦ ﻣﮕﻪ ﻧﻤﯿﺎﯼ ؟
ﺍﻭﻥ ﻫﺎﺝ ﻭ ﻭﺍﺝ ﺷﻤﺎ ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﻛﻨﻪ .
ﺑﻬﺶ ﻓﺮﺻﺖ ﻧﺪﯾﻦ ﻭ ﺑﮕﯿﻦ : ﭼﻪ ﺯﻭﺩ ﺟﺎ ……ﺯﺩﯼ؟
ﺑﻌﺪﺵ ﺩﺭ ﺗﺎﻛﺴﯽ ﺭﻭ ﺑﺒﻨﺪﯾﻦ ﻭ ﺑﺮﯾﻦ

بیاین ادامه



ادامه مطلب

+ نوشته شده در 9 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 21:27 توسط Amir mohammad&mehdi |
ویدیو: اندرید 4 روی تبلت ترانسفرمر پرایم  <-PostCategory-> 

تبلت ترانسفورمر پرایم شرکت ایسوس با آن پردازشگر چهار هسته ای تگرا 3سر و صدای زیادی به پا کرده است. از همه بهتر اینکه این سخت افزارهای دوست داشتنی را روی آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی بستنی حصیری می بینیم. حالا اگر می خواهید نتیجه همکاری این سه را با هم ببینید لازم است که به ادامه مطلب مراجه کنید تا در یک و نیم دقیقه ببینید که گوگل برای بستنی حصیری اش چه کرده است، در دست گرفتن ترانسفورمر پرایم چه حسی دارد؟ و پردازشگر تگرا 3 در عمل چه قدرتی دارد.


+ نوشته شده در 9 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 21:16 توسط Amir mohammad&mehdi |
کامپیوتر و تشخیص زیبایی  <-PostCategory-> 

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در مورد زیبایی یک چهره یا عکس با دوست تان تفاهم نداشته باشید. زیبایی و تشخیص آن، یکی از احساسات انسانی است. میدانیم که از نظر هر نگاه، با دیگری متفاوت است.
اما حالا تکنولوژی هم به جمع انسان ها وارد شده تا این خصیصه ی انسانی را به صورتی کاملا منطقی تجزیه و تحلیل کند.

مهندسان شرکت زیراکس برای این کار از یک الگوریتم استفاده میکنند. این برنامه ی جدید قابلیت بالایی در تشخیص اجزای عکس دارد و با مقایسه ی آنها با معیارهای تعریف شده، در مورد خوبی و بدی یک عکس قضاوت میکند. قضاوتی که شاید کار همیشگی ما انسان ها است.

البته این نرم افزار هم، مانند دیگر ساخته های دست بشر، کامل نیست. زیرا در برخی موارد در طبقه بندی عکس ها به صورت دقیقی عمل نکرده است. طبیعتا خصوصیات یک عکس گرفته شده از هوای ابری با عکسی از چهره ی انسان کاملا متفاوت است، یا یک عکس از کودکی در حال بازی با عکسی از یک ساحل آفتابی.

اما با یک نگاه دقیق متوجه میشوید که عکس های زیبا دارای فاکتورهای مشترک زیادی هستند. این موضوع، نشان دهنده ی این است که این برنامه، برای این کار از پارامترهایی مشخص و از پیش تعریف شده استفاده میکند.

بنابراین اگر بتوان فاکتورهایی مانند کنتراست، وضوح و ترکیب و برخی الگوریتم های ریاضی را به صورت منطقی سنجید، متوجه میشوید که زیاد هم کار سختی نیست. به هرحال، شاید نگاه تیز بین یک طرف سوم، بتواند ما را در تعیین بهتر زیبایی ها کمک کند.
توصیه میکنم شما هم
این عکس ها را ببینید و در مورد درستی دسته بندی آنها نظر دهید.


+ نوشته شده در 9 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 21:12 توسط Amir mohammad&mehdi |
وصیت نامه طنز  <-PostCategory-> 

 قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید 

تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم 

بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان 

در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید 

به پزشک قانونی بگویید روح مرا 

کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم 

ورثه حق دارندباطلبکاران من کتک ‌کاری کنند 



عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب 

یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدا ممنوع 

بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، 

گورستان را تماشا کنم 

کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، 

شاید آنجا هم نیاز باشد  

مواظب باشید به تابوت من آگهی 

تبلیغاتی نچسبانند 

روی طابوت و کفن من بنویسید: 

این عاقبت کسی است که زگهواره 

تا گور دانش بجست 

دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. 

در چمنزار خاکم کنید 

کسانی که زیر طابوت مرا می‌گیرند، 

باید هم قد باشند 

شماره تلفن گورستان و شماره قبر 

مرا به طلبکاران ندهید 

گواهینامه رانندگیم را به یک آدم 



ادامه مطلب

+ نوشته شده در 9 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 17:25 توسط Amir mohammad&mehdi |
هکرها می‌توانند باعث آتش‌ گرفتن چاپگرهای HP شوند  <-PostCategory-> 

 یافته های پژوهشگران دانشگاه کلمبیا نشان می‌دهد میلیون‌ها چاپگر HP موجود در سراسر جهان در برابر حمله هکرهای اینترنتی آسیب پذیر هستند. به گفته این پژوهشگران هکرهای اینترنتی می‌توانند این چاپگرها را از راه دور کنترل کنند و با دادن چند فرمان حتی باعث آتش‌ گرفتن آنها شوند. هکرها می توانند هویت کاربران واقعی چاپگرها و کل اطلاعات موجود در یک شبکه را نيز سرقت کنند.

پژوهشگران دانشگاه کلمبیا می‌گویند مجموعه ای از نقطه ضعف‌های امنیتی جدید را کشف کرده اند که ممکن است بر روند کار میلیون‌ها شرکت، نهاد دولتی و کاربران معمولی در سراسر جهان تاثیرگذار باشد. به گفته این محققان هنوز هیچ روش مطمئنی برای رفع این نقطه ضعف‌‌ها وجود ندارد و ممکن است این مشکلات در سایر چاپگرها هم وجود داشته باشد.

آنها که برای چندین ماه در یک آزمایشگاه رایانه‌ای و با حمایت دولت آمریکا و بعضی شرکت‌های خصوصی فعالیت‌های پژوهشی خود را پیش می‌بردند، برای اولین بار دو هفته قبل در جلسه ای با حضور برخی از مقامات فدرال آمریکا از این یافته‌ها پرده برداشتند. پروفسور استولفو و دستیارش آن کويی در این جلسه نشان داده اند که هکرها چگونه با دادن چند کد می‌توانند کاری کنند که غلطک‌های گرمایی چاپگر که وظیفه خشک کردن جوهر بر روی کاغذ را دارد، آنقدر داغ شود که باعث آتش گرفتن دستگاه شود. یافته‌های این پژوهش یک هفته قبل در اختیار شرکت HP نیز قرار گرفته است.

شرکت HP در واکنش به این پژوهش ضمن انتقاد تلویحی از انتشار گسترده این یافته‌ها اعلام کرده که در حال بررسی آسیب‌پذیری چاپگرهای تولید این شرکت است و هنوز نمی‌تواند این یافته‌ها را تایید یا رد کند.  کیت مور، رئیس بخش فناوری‌های شرکت HP گفته است این هشدارها را جدی می گیریم. اما تا زمانی که امنیت محصولات خود را به طور دقیق بررسی نکرده ایم، اظهار نظر در این باره دشوار خواهد بود.

این دو پژوهشگر دانشگاه کلمبیا گفته اند آسیب‌پذیری چاپگرهای HP تا حدی جدی است که ممکن است میلیون‌ها چاپگر را در جهان تحت تاثیر قرار دهد.


+ نوشته شده در 9 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 16:37 توسط Amir mohammad&mehdi |
بخاری برای گرم کردن ماشین در صبح های سرد زمستانی  <-PostCategory-> 

 

ترک کردن رختخواب در این هوای سرد کمی مشکل است، مخصوصا زمانی که می دانید باید سرمای داخل ماشین را نیز تحمل کنید. 

گرچه گرم شدن ماشین زیاد طول نمی کشد. اما برای کسانی که از سردی هوا شکایت دارند، شاید همین چند دقیقه هم طولانی باشد. ولی با داشتن این بخاری کوچک دیگر از لرزیدن صبحگاهی خبری نیست. می توانید با خیال راحت خانه گرم تان را ترک کنید. 

این بخاری به راحتی در بالای داشبورد ماشین قرار می گیرد و با داشتن دو دریچه که قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای را دارند، هوای مطبوعی برای شما فراهم می کند. 
می توانید شبها هنگام ترک ماشین با پیش بینی زمان برگشت تان، بخاری را تنظیم کنید تا ۲۰ دقیقه قبل از ورود شما به ماشین، روشن شده و هوای داخل ماشین را برایتان گرم نگه دارد. اما اگر فراموش کردید که بخاری را تنظیم کنید چه می شود؟ نگران نباشید! می توانید با کنترل از راه دور و از داخل خانه این کار را انجام دهید. 

این وسیله برای گرم کردن تان از یک باتری قابل شارژ استفاده می کند، پس می توانید مطمئن باشید که مشکلی برای باتری ماشین تان پیش نیامده و صبح با اولین استارت به راحتی روشن می گردد. اما خبر بد این است که این باتری تنها می تواند تا ۴ ساعت شارژ نگه دارد. پس زیاد هم نمی توان به آن اعتماد کرد. زیرا ممکن است در یک شب سرد زمستان شما را تنها بگذارد. 

به نظر ایده ی جالبی است. اما تصمیم با شما است که ترجیح می دهید کماکان از بخاری ماشین تان استفاده کنید و یا حاضرید برای همیشه گرم ماندن تان ۱۲۰ دلار هزینه کنید!


+ نوشته شده در 9 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 16:24 توسط Amir mohammad&mehdi |
دو تبلت جدید از لنووو: به نام های LePad S2007 و LePad S2010  <-PostCategory-> 

امروز شرکت لنووو علاوه بر تلفن های جدید اش از ۲ تبلت جدید هم پرده برداری کرد. اگر به خاطر داشته باشید بر اساس شایعات چند هفته پیشمنتظر معرفی تبلتی مبتنی بر پردازشگر ۴ هسته ای تگرا 3 بودیم اما این بار شرکت لنووو همه را نا امید کرد.

این دو تبلت به نام های LePad S2007 و LePad S2010 وارد بازار می شوند. مدل بزرگ تر 10.1 اینچی است و بر خلاف شایعات قبلی دارای پردازشگر دو هسته ای 1.5GHz Qualcomm است و به جای دو گیگابایت رم اینجا تنها یک گیگابایت رم وجود دارد. ضمن اینکه از آن اسکنر اثر انگشت هم خبری نیست. این تبلت حتی با آخرین نسخه از اندروید هم وارد بازار نمی شود و فعلا آن را با نسخه 3.2 می بینیم. هر چند شرکت Lenovo اعلام کرده در ارایه جهانی این تبلت آن را با اندروید بستنی حصیری ارایه خواهد کرد.

مدل کوچکتر ۷ اینچی است اما از نظر مشخصات سخت افزاری تا حد زیادی مانند برادر بزرگ تر است. و حتی نمایشگر IPS با رزولوشن مشابه 1280 در 800 پیکسلی دارد. بنابراین در مدل کوچکتر تراکم پیکسلی بیشتری داریم. (حدود 216ppi) دوربین آنها نیز ۸ مگاپیکسلی است و دوربین جلو هم ۱.۳ مگاپیکسل است و از شبکه 3G (فعلا مخصوص چین) پشتیبانی می کند.

مدل ۱۰ اینچی دارای طول عمر باطری ۱۱ ساعته و وزن آن ۶۷۰ گرم است. مدل ۷ اینچی ۸ ساعت طول عمر باطری دارد و وزن آن ۳۶۰ گرم است.


این دو تبلت به همراه تلفن های جدید لنوو از ماه آینده وارد بازار چین می شوند و بعد از آن باید منتظر ورود آنها به بازارهای جهانی باشید.


+ نوشته شده در 8 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 14:48 توسط Amir mohammad&mehdi |
روبات جآمه دار در خدمت سالمندان  <-PostCategory-> 

اولین سیستم روباتی دنیا که می تواند به افراد سالمند و ناتوان جسمی در پوشیدن لباسهایشان کمک کند، توسط دانشمندان ژاپنی انستیتو نارا معرفی شد. این ربات که از تکنولوژی "تقویت یادگیری" هم بهره می برد، می تواند در چند ثانیه شکل و جثه فرد را تحلیل کند و حرکات خود را برای آن فرد تنظیم کند تا کار لباس پوشاندن راحت تر و کم دردسرتر انجام شود.

برای انجام همین کار به ظاهر کوچک، تیمی از دانشمندان موسسه تکنولوژی بارت (متخصص در زمینه تولید بازوهای روبوتی) با پژوهشگران نارا همکاری داشتند.

با به کارگیری این بازوهای خدمتکار در آسایشگاهها و بیمارستانها، بیماران و سالمندان می توانند ضمن احساس استقلال نسبی، از حریم خصوصی مناسبی برخوردار شوند


+ نوشته شده در 7 / 9 / 1390برچسب:,ساعت 22:5 توسط Amir mohammad&mehdi |
مطالب پيشين
» استفاده از ضربان قلب به عنوان کلید رمز گشایی
» داستان جالب هواشناسی
» قدرت عجیب و غریب دختر ۸ ساله مازندرانی !!
» رشد سریع پردازشگرهای موبایل و رقابت شرکت های سازنده
» هشدار IDC: ویندوز 8 یک به روز رسانی بی دلیل برای کاربران کامپیوترهای شخصی
» این مطلب فقط جنبه شوخی و خنده داره پس لطفا جو گیر نشید ....
» ویدیو: اندرید 4 روی تبلت ترانسفرمر پرایم
» کامپیوتر و تشخیص زیبایی
» وصیت نامه طنز
» هکرها می‌توانند باعث آتش‌ گرفتن چاپگرهای HP شوند
» بخاری برای گرم کردن ماشین در صبح های سرد زمستانی
» دو تبلت جدید از لنووو: به نام های LePad S2007 و LePad S2010
» روبات جآمه دار در خدمت سالمندان


صفحه قبل 1 صفحه بعد


موضوعات
اخبار علم و فناوری
مطالب جالب و خواندنی
کلکسیون عکس
متفرقه
طنز
پيوندها


سرگرمی 3DaDL کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جهان امروز و آدرس worldland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com